.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 5 شنبه

فرقه ضاله بهائيت كه به عنوان عامل صهيونيسم در ايران وارد فاز براندازي نظام اسلامي شده و براساس اسناد و مدارك بدست آمده نقش عوامل اين گروهك در انفجار شيراز مشخص گرديده اخيرا پرونده ديگري از وابستگي هاي آنها افشا شده است . « اشرف دهقاني » از سران گروهك كمونيستي چريك هاي فدايي خلق در كتاب اخير خود از ارتباط و همكاري اين گروهك با بهاييان شيراز پرده برداشته است . به گزارش سايت فردا در اين كتاب كه جزو اسناد رسمي اين گروه است گفته شده بهايي ها در شيراز بلافاصله بعد از روي كار آمدن جمهوري اسلامي مورد حمله عوامل حكومت قرار گرفتند و حزب اللهي هاي شهر به كوي سعدي كه محله بهايي نشين شيراز بود حمله كردند كه در اين مقطع چريك هاي فدايي بيشترين كمك را به بهاييان كرده و ياور آنان بودند. گروهك چريك هاي فدايي خلق از جمله سازمانهاي مسلحي بود كه در سالهاي پاياني دهه چهل شمسي با تكيه بر ايدئولوژي ماركسيستي به وجود آمد و بعد از انقلاب نيز به مبارزه مسلحانه با نظام جمهوري اسلامي پرداخت .

منابع خبري اعلام كردند كه اتحاديه اروپا و آمريكا در بيانيه مشتركي هشدار دادند اگر تهران غني سازي را متوقف نكند كشورهاي اروپايي آماده اند فراتر از تحريم هاي سازمان ملل عليه ايران عمل كرده و فشار بر بانك هاي جمهوري اسلامي را افزايش دهند. اين بيانيه مشترك تاكيد كرده است كه « آمريكا و اروپا به همكاري با يكديگر تا حصول اين اطمينان ادامه خواهند داد كه بانك هاي ايراني قادر به سواستفاده از سيستم جهاني بانكي و حمايت از تروريسم نشوند » . يك عضو كميسيون روابط خارجي اتحاديه اروپا پس از اين نشست ادعا كرد كه اتحاديه اروپا درحال اتخاذ تدابيري براي بلوكه كردن دارايي هاي بانك هاي ايراني است و گفت : « ما مي خواهيم به ايراني ها نشان دهيم كه در اين خصوص خيلي جدي هستيم ... و به ويژه به مسدود كردن دارايي ها فكر مي كنيم » .

يك روزنامه بحريني نوشت حمايت كشورهاي عربي و اسلامي از درخواست ايران براي بازخواست رژيم اسرائيل به سبب تهديدات آن بر ضد اين كشور ضروري است . روزنامه الخليج در مقاله اي با عنوان « در جنگل زندگي نمي كنيم » افزود : ايران رسما از دبيركل سازمان ملل خواست شوراي امنيت بر ضد اسرائيل موضع گيري كند و به سبب تهديد آشكار ايران به حمله نظامي عليه تاسيسات هسته اي اقداماتي را بر ضد آن اتخاذ كند لذا همه كشورهاي عربي بايد از اين درخواست ايران حمايت كنند. در اينجا تهديد كننده ايران يك رژيم تروريستي است كه هر روز در برابر چشم و گوش جهانيان هولناك ترين جنايات را بر ضد ملت فلسطين مرتكب مي شود; رژيمي كه براساس قوانين بين المللي همه مسئولان آن بايد به زندان بيفتند و به عنوان جنايتكار جنگي محاكمه شوند. رژيمي ايران را تهديد مي كند كه خود زرادخانه سلاح هسته اي در اختيار دارد و از امضاي پيمان منع گسترش سلاح هاي هسته اي شانه خالي مي كند و مانع از هرگونه تفتيش تاسيسات خود مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.